PetraElisabeth`s

Bortbjuden

Kategori: Allmänt

Sitter redo, klar och väntar på att mitt sällskap för kvällen ska bli klar och höra av sig. I kväll vankas de födelsedagsfest för en vän som fyller 28år. Så vi ska ditt och umgås sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
 
Julbordet var super gott föresten jag åt så jag nästan späck så när vi kom hem så mådde jag så dåligt eftersom jag var så mätt men nu är det bättre. Vi åt Ikeas julbord och de är verkligen något jag måste rekommendera er att göra. Kostar 199kr men har man Ikea family kortet så kostar de bara 99kr och då får man äta hur mycket man vill. De var ingen i våran familj som klagde på maten utan allt var supergott. 
 
Blev denna blus till partyt i kväll en gammal blus som jag hittade långt inne i garderoben roligt när man glömmer bort något sen hittar de igen =) 
 

Kommentarer

  • killen.blogg.se säger:

    Meeh snyggt det ser ut på dig petra :)

    2013-12-14 | 15:46:55
    Bloggadress: http://killen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: