PetraElisabeth`s

God Jul

Kategori:

Älsklingen och jag har myst runt köksbordet ätit god frukost. Har även öppnat våra julklappar : ) jag fick en glassmaskin och en helt underbar värmefilt så ni slipper jag frysa. Tack Babe! Jag hade även köpt några klappar som innehöll en ungstermometer, mjukisbyxor och kött bestick. Han blev super nöjd med de.

Nu ligger vi i sängen, tittar på tv och dricker kaffe. Jag funderar på om jag ska ge mig ut på en PW runda dock en kort i så fall. Får se hur jag gör.

Kl 13 åker vi till farmor och farfar för att fira jul med dom och även pappa, bror, Julia och Anki kommer ditt. I eftermiddag åker vi vidare för att fira med mamma, lillebror och även mormor och Hasse kommer ditt. Åhhh kommer bli mys. Önskar alla en riktigt God Jul : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: