PetraElisabeth`s

Midsommar

Kategori: Allmänt

Startade midsommar redan på Torsdag ute på landet med Mormor och Hasse. De var jag, mamma och Patrik som åkte ditt. Hela dagen var kanon och vädret var toppen. Vi fiskade och jag fick världens brax kan ju säga att jag var stolt att jag drog upp den ur havet. Vi fick även massa aborrar. Sen åkte vi ett varv med båten och tittade på olika badställen vi brukar besöka men vattnet var för kallt så de blev inget bad. Tillbaka till stugan band vi ihop midsommar kransar=)
 
 
 
 
 
 
Underbara älskade land mitt paradis
 

På midsommar då på fredagen så åkte jag med Pappa, Julia och Anki till Aborreberg för lite midsommar firande. Började med att gå på loppis som dom hade inga fynd till mig men därimot till Julia =) Bil och boll valde hon så de fick hon av mig. Sen blev de fika och massa lek. På vägen hem åkte vi till Farmor och Farfar för att önska glad midsommar=) På kvällen blev de grillat hos pappa och smariga drinkar.
 
 
Vidare efter den middagen blev de hem byta om och i väg till Hilda för att fira med vänner=) Vilken rolig kväll vi hade började med att spela poker med monopool pengar och vem vann??? självklart JAG vann väl typ 1 miiljon. Är jag rik nu?? hahahah Monopool pengar är bra. Sen satt vi och skrattade nonstop i typ 3 h. Kom även på att vi kunde grilla mashmellows över värmeljus funkade jätte bra=) Hur var er Midsommar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: