PetraElisabeth`s

Heldag

Kategori: Allmänt

Blev ett besök på Ikea i dag med Sofia. Vilken dag vi har haft och vad vi har skrattat. Tror vi båda behövde de. Älskar att hänga med Sofia vi har alltid så roligt. Mycket shopping blev de i ett x antal butiker. Vi spenderade typ 2 h inne på biltema kan inte fatta de haha! Roligaste saken hände när vi skulle åka hem. Vi sätter oss i bilen och åker i väg. Plötsligt hör vi något som ett brak! Tänkte å nej vad körde jag på nu? Eller körde någon på mig? Fia öppnar sin dörr och tittar ut och bryter ut i asgarv. Jag fatta ingenting! Hon lyckas tillslut få fram att hon lagt sin väska och plånbok på biltaket. Hon springer ut och kön bakom oss har hunnit bli lång. Precis när hon kommer tillbaka till bilen så åker jag i väg eftersom jag inte ser henne. Bilen var ju fullpackad och man såg typ bara ut i framrutan. Jag stannar tillslut och hon jagar bilen. Jag dog av skratt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: