PetraElisabeth`s

❥ Dagen i Linköping

Kategori: Allmänt

Dagen har varit så bra. Vi började med Linköping city och eftersom Mamma fyllde år så fick hon bestämma vad vi skulle göra så vi började med en fika på ett cafe som låg vid torget kommer tyvärr inte i håg vad de hette men de var jätte mysigt. Där satt vi i någon timma och bubblade om allt och inget. Vidare och massa stopp i olika butiker. Jag hittade ett par byxor, halsband och en kedja till mina solglassögon. Hade velat hitta skor men tyvärr så fanns de inget som fall mig i smaken=( Men jag ger inte upp utan får leta vidare! Kankse någon som har något sko tips till mig? Efter vi hade gjort stan åkte vi vidare till Ikano huset för mat och lite mera shooping. Mamma shoppade lite små saker inne på Ikea så vi besökte även resturangen där för lite mat = köttbullar. Nu är jag hemma igen och ska sätta mig i soffan med älsklingen och se en film.
 
Hur har eran dag varit? 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Låter som ni har haft en trevlig dag

    2013-04-22 | 19:23:19
  • J säger:

    Kul att dagen blev lyckad.

    2013-04-22 | 19:23:58

Kommentera inlägget här: