PetraElisabeth`s

❥ Fest

Kategori: Allmänt

Först och främst sorry för urusel uppdatering men blogg appen fungerar inte!!! Plus att jag är halv sjuk: ( Började i går när jag vaknade. Jag mådde inte alls bra halsen svullen, förkyld, huvudvärk och ont i kroppen. Men gick till kursen men fick gå därifrån vi lunch så jag kunde åka hem och kurera mig till i dag. Hör och häpna de hjälpte för i dag är de bara huvudvärken som sitter i så i kväll slå jag klackarna i taket=)
 
Jag har bokat bord på Butlers där vi är ett gäng på 10 personer som ska träffas för att dricka och äta gott. Efter de drar vi tjejer vidare ut för att dansa. Känner på mig att detta kan bli en spårad kväll. Sjukt länge sen jag var ute och verkligen festa och dansa så de ska bli så kul =)
 
I dag blir de en ny klänning från Zara som jag köpte på deras rea för 79kr de kallar jag fynd. Visst är den fin?
 
                                                                 Ha en toppen kväll!
 
                                                                            ❥   
 

Kommentarer

  • killen.blogg.se säger:

    Snygg klänning Petra :) & fin färg på den :)

    2013-12-14 | 15:45:32
    Bloggadress: http://killen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: