PetraElisabeth`s

❥ Ny vecka

Kategori: Allmänt

Ny vecka och en kort vecka för de som jobbar eftersom de är Valborg och röd dag på onsdag. Tänk att de redan är maj månad tiden bara springer i väg. Vad ska ni hitta på Valborg? Vi ska nog köra på de gamla vanliga träffa vänner, grilla och dricka lite gott. Mys! 
 
Just nu håller jag på att tvätta och ska strax börja städa så de blir en förmiddag hemma. Men i eftermiddag vill jag gärna hitta på något men vad? Jag har funderar nu på morgonen men jag kommer verkligen inte på något. Jag vill göra något kul. Kom gärna med förslag??? Nu en kopp kaffe för att kicka i gång dagen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • mlie säger:

    lät som om att du kommer få en mysig valborg, ska mer eller mindre göra samma sak!
    Så skönt att sommaren snart är här!

    Svar: Visst e de hoppas du får en fin dag!
    Petra Pressfeldt

    2013-04-29 | 10:51:50
    Bloggadress: http://mlieaxelsson.se
  • Carina säger:

    Vi ska med grilla!

    Svar: Standard att grilla i dag =)
    Petra Pressfeldt

    2013-04-29 | 11:11:05
  • annonym säger:

    se på elden, grilla

    Svar: =)
    Petra Pressfeldt

    2013-04-29 | 11:11:49
  • Josefin säger:

    Gott med grillat

    Svar: Såå gott i dag blir de grillade hamburgare=)
    Petra Pressfeldt

    2013-04-29 | 11:12:26
    Bloggadress: http://jossan.blogg.se
  • Natalie Salazar säger:

    ha en toppen måndag! :)

    Svar: Tack desamma=)
    Petra Pressfeldt

    2013-04-29 | 11:50:19
    Bloggadress: http://natalies.se

Kommentera inlägget här: