PetraElisabeth`s

Bara vatten

Kategori:

Jag kan inte äta!!!! Har inte lyckas få i mig något på hela dagen. Började dagen med jobb och fösta tiden gick de bra sen gick de bara utför min mage sa bokstavligen NEJ. Så efter jobbet åkte jag hem till mamma för att bli om pysslas och de första jag gjorde var att somna på hennes soffa i en timme sen försökte jag dricka te och äta yogurt med de gick inte så de ända jag kan få ner är vatten: ( usch de är så jobbigt när man inte kan äta för man har ju ingen energi till att göra något. Nu ligger jag så stilla jag kan mellan vi springer upp och ner i tvättstugan för att tvätta bort alla baciller från min magsjuka. Älsklingen har inte blivit smittad så vi gör allt för att de inte ska ske. Peppar peppar ta i trä!

Nu ska jag dricka vatten och se på The Hills.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: