PetraElisabeth`s

Det gångna året

Kategori: Allmänt

Mycket här hänt de gångna året och jag tänkte jag skulle ge en liten tillbaka blick på mitt 2012.
 
 
Jag och min älskling köpte våran första lägenhet och renoverade den. Jag älskar den och stormtrivs bästa investeringen=) Mamma fyllde 50 år och vi hade en stor fest för henne där hela släkten var samlad. Jag umgicks med vänner och vi njöt på en hel del uteserveringar och resturanger. Jag blev en stolt bilägaren till min första bil. Min lillebror tog studenten och jag var så sjukt stolt över honom=)
 
 
Jag och Hjärtat åkte på Sverige roadtrip och besökte bla Göteborg och Gränna. Pappa, Anki och Julia åkte till Kroatien i 6 veckor och jag saknade dom så mycket. Blev även en hel del dagsutflykter till söderköping, svampskogen och Jordgubbslandet. Jag och Lina hade en oförglömlig tjejfest. Jag började med min PW och och la om kosten helt.
 
Första snön kom och jag blev så glad eftersom jag älskar snö. Jag hade några bjudningar hemma och bjöd in vänner och familj. Min PW gav resultat och jag gick ner i vikt även magrutor började komma fram = ) Vi åkte till västerås på Johannes systers 40 år fest och de blev en galet kul kväll. Jag började jobba och passade på att gå på några afterworks. Min Lillasyster fyllde 2 år och hon fick en stor rittavla av oss som hon uppskattade. Pappa och Anki gifte sig i rådhuset. 
 
 
         Vi firade jul med alla i släkten i flera omgångar. Mycket häng på stan för att köpa Julklappar och presenter. Massa mat och dryck njöts av. Jag fortsatte med mina PW=) så det här är ett litet ihop plock på vad som hände  under mitt 2012.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: