PetraElisabeth`s

Dinner and Drinks

Kategori:

Jag och Lina hamnade på Olearys för att äta en bit mat. Vi beställde varsin Cesarsallad vi fick maten, tittade på den och skickade tillbaka den till köket. Salladen var brun och ofräsch och de ville vi verkligen inte äta. Så dom sa snällt att dom skulle fixa nya. Tiden gick, servitrisen kommer ut igen och säger om ni vill ha nya sallader kommer de sannolikt komma ut och se likadan ut och då frågar jag om dom bara har rutten sallad och de hade de bara tydligen!!' Så vårt alternativ var då att beställa en annan rätt så i stället blev kyckling filé med tomat och lök sallad. Den rätten var mycket bättre och fräschare.

Mätta och belåtna visste vi inte vad vi skulle hitta på så vi valde att stanna och dricka goda drinkar. Alla drinkar utan en var klockrena. Min ny favorit drink är Zoo det är en drink som smakar som Zoo godiset. Den måste ni smaka: )

Innan de var dags att gå hem tog jag alla mina små pengar 18 kr totalt som jag la in i en spel maskin och vipps efter 5 min hade jag vunnit 100kr och då var jag nöjd så vi gick hem. Inte bästa starten på middagen men efter den första missen med maten blev den toppen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: