PetraElisabeth`s

❥TGI Friday

Kategori:

Yeeh baby! Som jag har längtat efter denna helg och nu är den äntligen här. Lovely! Vet inte riktigt varför jag har längtat så mycket men tror de kan beror på ensamhet. Jag har haft vissa dagar då de har varit helt ok att vara själv men andra dagar så har jag blivit så rastlös och uttråkad. Men nu är de helg och alla mina nära och kära är lediga och har tid att umgås med mig. Jag är nog ingen ensam varg utan vill gärna umgås med familj och vänner och hitta på massa saker hela tiden. Ogillar skarpt när man inte har saker att göra. Därför är planering A och O för mig. Jag har saker inplanerade flera månader framöver. Vilket känns så skönt. Nog om de ska dricka en Celsius och försöker tagga till för en PW i morgon mörkret. Love❥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: