PetraElisabeth`s

❥ Usel natt

Kategori:

God morgon gott folk!

Ingen bra natt för mig kan jag säga sista gången jag tittade på klockan var den 05 på morgonen! Jag har haft såna magsmärtor i natt och mått så illa att jag inte har fått någon ro att sova: ( Hoppas att ni har sovit bättre. Jag tror att de beror på att jag inte fick i mig någon lunch eller middag i går. När jag väl åt på kvällen åt jag för fort så de blev bara att jag mådde sämre. Nu ska jag försöka få i mig lite yoghurt hoppas att jag mår bättre.

Vad ska ni hitta på i dag? ❥

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hoppas de känns bättre snart. Kram

    2013-05-03 | 08:36:55
  • Aka säger:

    Låter inte alla kul. Hoppas att de bli bra under dagen.

    Svar: Nee usch !
    Petra Pressfeldt

    2013-05-03 | 08:37:45
    Bloggadress: http://annicas.me

Kommentera inlägget här: