PetraElisabeth`s

❥ God morgon

Kategori: Allmänt

Har haft lite blogg torka de senaste dagarna därav lite bloggande. Men nu är de ny vecka med nya tag. Jobbar hela veckan men tänkte försöka hinna med och planera in något kul som man kan göra efter jobbet. Har ni några förslag?

Som sagt jobbar i dag mellan 9.30-18.15 sen blir de raka spåret till stan och köpa en kjol som jag bara måste ha. Hittade den ute på Ingelsta i går men tyvärr fann inte i min storlek så hoppas verkligen den finns kvar på stan! Efter de blir de hem för att att ha mys kväll med älsklingen. Vad ska ni göra i dag? ❥

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du har full fart på som vanligt alltså! Min stora plan för kvällen är att efter jobbet sola en stund och sen ta en PW eller åka och simma med en fin väninna och också hinna umgås med min finaste. Inga stora planer alltså, men det är det små grejerna i vardagen som gör livet lyckligt och jag har blivit bättre och bättre på att uppskatta dem.

    2013-06-24 | 08:19:40

Kommentera inlägget här: