PetraElisabeth`s

!!!!!!!!

Kategori:

I går blev de inget bloggande pga att jag mådde dåligt. Jag har en jobbig period nu vet inte vad de beror på men är nog bara en svacka. Jag jobbade i går sen åkte jag bara hem och la mig i soffan och sov flera timmar sen var jag vaken två timmar sen gick jag och la mig igen!!!!!

Jobbet känns inte alls bra längre med alla dessa jobbiga bilresor speciellt när de är dåligt väder och dåligt väglag. I går var de kaos igen och jag höll åter på att köra av vägen.....eftersom detta hände i förra veckan med är jag livrädd att köra och jag får panik av tanken av att köra : ( Tur att jag har mamma som stöttar mig och i dag kommer mamma följa med mig på jobbet som stöd. Vi får se hur de går.

Jag har ingen matlust och känner att jag kan knappt äta och dricka men ska försöka dricka en kaffe nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: