PetraElisabeth`s

I går

Kategori: Allmänt

Dagen i går var fullt upp hela tiden och när jag väl skulle blogga så funkade inte
mitt nät på mobilen och ingen data har jag : ( men nu är jag tillbaka! Tänkte ta och berätta lite om dagen i går. Började med att jag åkte med farmor och köpte tyg. Planen var att sy gardiner till vardagsrummet och till en början gick de jätte bra. Men självklart ska de strula och maskinen la av så inga gardiner blev klara. Men jag får göra klart en annan dag. Sen kom bästa Lina och hämtade mig och vi la oss ute på piren i Lindö och sola. Underbart skönt. Men vi blev typ rastlösa efter ca 10min så vi fotade lite hopp bilder och kastade macka: ) sen blev de fika i Aborreberg med god glass. Sen hem till mig för att hämta lite saker till nästa aktivitet. Vi drog till Linghem där jag skulle shoppa något : ) kan ni gissa vad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: