PetraElisabeth`s

❥ Söndag

Kategori: Allmänt

Härlig söndag morgon att vakna upp till. Strålande sol och klarblå himmel = Bra humör. Vi har varit vakna ett tag här hemma så fukosten är intagen och nu ska vi dricka en kopp kaffe. Efter de ska jag ställa mig och baka en tårta min älskade mamma fyller nämligen år i morgon men vi ska ha kalas i dag. Så jag erbjöd mig att baka en tårta till kalaset. Tänkte att jag skulle testa och baka en kolatårta. Har aldrig gjort de tidigare men den ser så smarrig ut så måste testa att göra den. Receptet och bilder kommer senare under dagen.
 
Kalaset är inte förens kl 15 men tårtan kommer ta tid att baka och så tänkte jag gå en liten promenad i solan innan klaset börjar. Men nu som sagt en kopp kaffe för att vakna till liv=) Vad ska ni göra i dag? ❥
 

Kommentarer

  • Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

    - Det var det verkligen. Längtar tillbaka.

    2013-04-21 | 11:16:09
    Bloggadress: http://patriciac.blogg.se
  • marina säger:

    Hoppas du har en bra dag!

    Svar: Tack desamma=)
    Petra Pressfeldt

    2013-04-21 | 12:59:06
    Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här: