PetraElisabeth`s

❥ Tisdag

Kategori:

God morgon! Intar kaffe nr två nu för att vaknar till liv och få en kick till att ta mig ut på en PW. Jag gick senast i fredags en PW vilket är 3 dagar sen. När jag har ett sånt uppehåll från mina PW's brukar de krypa i kroppen på mig och jag längtar tills jag få ta mig en runda. Men nu är motivationen som bortblåst jag har ingen lust att ta mig ut eller ens tagga till : (

Resultatet av detta blir då tyvärr att jag blir på dåligt humör, tråkig, irriterad och vill helst av allt bara dra täcket över huvudet. Men eftersom jag är envis och inte ger mig i första taget ska jag kriga om detta. Så i dag är de bestämt att jag ska ge mig ut på en PW och inget kan ändra på de. Vet att detta sitter i huvudet för jag mår ju så otroligt mycket bättre när jag är ute på min PW. Vem ska vinna jag eller huvudet?

I eftermiddag ska jag äntligen få spendera tid med min bästa. Har inte setts på ett tag nu så ska bli så kul: ) Blir nog en runda på stan, fika och middag. Även sugen på att planera in något skojigt så man har saker att se fram i mot. ❥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: