PetraElisabeth`s

Söndag

Kategori:

God morgon! Har precis ätit god frukost. Nu ska jag dricka efterlängtat kaffe så jag piggnar till sen blir de att röja hemma och fixa inför jobb vecka. Sen ska jag och älsklingen åka i väg och handla. Något gott som vi kan äta till middag i kväll men även till veckan.

Varje söndag brukar jag vakna och har då alltid lite ångest över att helgen är slut. Jag gillar verkligen inte söndagar. Är jag ensam om de? Vad gör folket på söndagar kan den dagen inte vara som andra dagar!? Man ser knappt något folk ute, finns inget att göra, vänner och familj är ofta sega. Men inte jag som vill att de ska ske saker 24/7. Vet inte vart jag vill komma med detta inlägg men kanske vill jag veta vad ni gör för att liva upp era söndags? Kanske ska börja tänka att söndag är en fredag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: